Frakt & returpolicy

Leverans och mottagning

Produkter som beställts av köparen under dessa villkor kommer att levereras till den adress som anges av köparen som leveransadress på beställningen (“Leveransadress”). Försäljningsavtalet ingås när köparen bekräftar beställningen genom att klicka på knappen “Bekräfta betalning”. Vi anser att köparen fullt ut accepterat innehållet, beställningsvillkoren och särskilt dessa villkor, att beställningen medför skyldighet att betala beloppet för den valda produkten samt att köparen godkänner priser, innehåll, egenskaper, kvantiteter och leveranstid för produkterna sålda och beställda. Elager kan inte garantera att informationen på produktens förpackning är översatt till alla språk inom EU.

 

När får jag mitt paket?

När din beställning skickas får du alltid ett mejl som innehåller en spårningslänk så att du enkelt kan spåra ditt paket.

 

Kan jag ändra/avboka min beställning?

Vi kan inte justera en beställning som redan har lagts (skickad).

Om din beställning inte har skickats än kan vi försöka avbryta den.
Kontakta oss direkt om du vill att vi ska försöka avbryta din beställning. Om du har köpt dina produkter på Elager och av någon anledning ångrat dig kan du returnera dina produkter senast 14 dagar efter att du mottagit dem.
Du står då själv för fraktkostnaderna. För att returen ska godkännas måste produkterna vara oöppnade och oanvända. Bifoga ordernummer och anledning till returen i ditt paket. När vi har tagit emot din retur och godkänt den kommer vi att återbetala dig för de returnerade produkterna, med samma betalningsmetod som du valde. Det kan ta mellan 4-14 arbetsdagar.
Om det inte godkänns får du ett mail angående detta. Skicka ditt paket till: Vi rekommenderar att du skickar ditt paket med rekommenderat brev och sparar spårningsnumret.
Elager ansvarar inte för förlorade returer

SHOPPING CART

close